همین ابتدای امر باید به رینگهای 20 اینچ آلومینیوم با تایرهای 32 اینچ چهار فصل اشاره کنیم، که چسبندگی مورد نیاز برای عبور از مسیرهای سنگلاخ یا گلی را فراهم خواهد کرد. البته دیفرانسیل لغزش-محدود هم میتواند تا صد درصد از 420 اسببخار خروجی پیشرانه شش سیلندر را به یکی از محورهای جلو یا عقب ارسال کند.
جیپ واگونییر اورلند ادیشن به سیستم تعلیق بادی جیپ به نام کوادرا لیفت مجهز است، که ارتفاع خودرو را در بالاترین حالت به 25 سانتیمتر افزایش میدهد. غیر از اینها باید به سه صفحه فلزی زیر بدنه اشاره کرد، که از محور جلو، جعبه انتقال و باک محافظت میکند.
علاوه بر حالتهای رانندگی اسپرت، برفی، خودکار و شن و گل، یک حالت دیگر به نام Rock هم برای واگونییر اورلند ادیشن درنظر گرفته شده است. قابلیت کنترل Selec-Speed نیز سرعت خودرو در هنگام فرود یا صعود از مسیر سراشیبی را به صورت خودکار تنظیم میکند.
از تفاوتهای ظاهری جیپ واگونییر اورلند ادیشن 2025 با مدل عادی میتوان به دو قلاب یدککشی در سپر جلو و تزئین سقف و ریل باربند با رنگ مشکی اشاره کرد. در فضای کابین این خودرو نیز با چرم ناپا، سقف پانوراما، ردیف سوم صندلیها، نمایشگر لمسی 10.1 اینچ، شارژر بیسیم و مجموعهای از سامانههای دستیار رانندگی مواجه هستیم.
جیپ قصد دارد فقط 2 هزار دستگاه واگونییر اورلند ادیشن را با قیمت 74,835 دلار، عرضه کند. با توجه به تجهیزات استاندارد این مدل، تفاوت قیمتی 5,800 دلاری آن با مدل عادی، منطقی به نظر میرسد.
جیپ واگونییر اورلند ادیشن 2025 از تابستان امسال به مشتریان تحویل خواهد شد.