RS7 با قلب جدید؛ آیا V6 هیبریدی جانشین شایستهای برای V8 خواهد بود؟

یک خودرو V-8 قدرتمند دیگر میتواند بهزودی از صنعت خودرو خارج شود. آئودی در حال کار بر روی یک RS7 جدید است که همچنان به عنوان پرچمدار عملکرد بالای این برند عمل میکند. البته دیگر خبری از پیشرانه هشت سیلندر در آن نیست.
به گفته Car، یک پیشرانه V-6 جایگزین موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری تویین توربو فعلی خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که در این فرآیند قدرت خود را از دست خواهد داد. منابع ناشناس ذکر شده در این گزارش ادعا میکنند که آئودی از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین 725 اسب بخاری استفاده خواهد کرد. این مقدار بسیار بالاتر از قدرت 621 اسب بخاری RS7 فعلی است و بسته به باتریها و موتورهای الکتریکی مورد استفاده میتواند مقیاس بالاتری داشته باشد. این گزارش ادعا میکند که نسخههای آینده RS7 Performance میتوانند با تقویت به قدرت 800 اسب بخار برسند.
ما در حال حاضر هیچ جزئیاتی از پیشرانه هیبریدی محصول آینده آئودی نداریم. اما گمان میکنیم که چندین موتور الکتریکی را با موتور 2.9 لیتری توربوشارژ دوقلو V-6 آئودی ترکیب کرده است. آئودی درخواست ما برای اظهار نظر در مورد خودروی آینده را رد کرد، بنابراین در حال حاضر، باید تنها پیش بینی کرد.
آئودی در حال تغییر خط تولید خود برای ترکیب مدلهای الکتریکی با نسخههای احتراقی و هیبریدی است. A6 فعلی همانطور که میدانیم تبدیل به A7 بعدی خواهد شد و فضا را برای یک A6 E-Tron تمام الکتریکی باز میکند.
RS6 Avant به RS7 Avant تبدیل خواهد شد، بنابراین هنوز در مورد نسخههای سدان و لیفت بک که در حال حاضر وجود دارند، جای سوال وجود دارد. خوشبختانه، ما نباید برای افشای کامل بیشتر منتظر بمانیم. برای اولین بار RS7 جدید دو سال قبل آشکار شد و به عنوان یک نمونه اولیه با بدنه S6 تغییر یافته تحت تست قرار گرفت. بر این اساس، ما انتظار داریم تا پایان سال جاری رونمایی انجام شود.